joi, 20 august 2009

Gri

Bate vant de toamna...
Mi-e frig, mi-e amar, mi-e dor...

8 comentarii:

Dili spunea...

A, nuuuuuuuuuu, nu e gri, nu inca, nuuu.... e undeva spre galben, aramiu, soare bland, copiii inca se mai joaca la nisip, pe asfalt inca mai sunt umbre de frunze... si vara e tarzie!
De-o limonada ce zici?

good girl spunea...

@Dili
Sa stii ca am incercat sa fac limonada, dar cred ca la mine s-a terminat zaharul azi... :(

Little Miss Sunset spunea...

adica ai ramas la apa plata cu lamaie?

good girl spunea...

@LMS
nici macar apa. esenta de lamaie.

Dili spunea...

Lasa fata buna, uneori si esenta asta de lamaie e necesara sa taie orice greata, zahar o sa-ti iei maine dimineata din roua florilor... imbratisare mare!

good girl spunea...

@Dili
Daca spui tu...
Realitatea e ca asa aveam nevoie de o imbratisare, fie ea si virtuala, cum nu-ti poti inchipui... Acum zambesc. :)

Anonim spunea...

Hai ca toamna are farmecul ei. Asa trista si romantica cum este.....uite ca sa ma crezi!
http://www.youtube.com/watch?v=8jWfhJRapu4

good girl spunea...

@joker
cred ca m-a pocnit pe mine astenia de toamna mai devreme decat era prevazut... am ascultat melodia zambind. :)