luni, 21 decembrie 2009

Fara mama

Azi am pregatit casuta noastra pentru Craciun.
Toata ziua mi-a fost dor de mama. Mi-e greu sa fac totul fara ea. Imi lipseste cafeaua facuta de ea la ibric, pachetul de tigari fumat pe nerasuflate in timp ce ne imparteam sarcinile, discutam meniul, verificam impreuna totul si eram vesnic nemultumite. Il trimiteam de zeci de ori pe tata la cumparaturi, gateam impreuna, ascultam colinde, ascundeam cadouri, visam... acum fac totul singura...
Inainte sa se mute pe steaua ei, mi-a spus sa nu fiu trista. Nu sunt trista mama, o sa iti spun o poveste si o sa iti cant un colind.
"Cinste mamelor...
...care au tinut banutii la ciorap, au targuit si s-au tocmit, care au copt, au fiert, au amestecat, care s-au urcat in pod ca sa caute cutia cu globuri, s-au catarat pe scaune ca sa prinda lanturile de hartie, care au stat treze noaptea pentru a pregati Secretele, au facut liste, au cumparat felicitari si le-au trimis la timp, au pregatit hainutele copiilor, au petrecut dimineata de Craciun intre hartiute de impachetat daruri si cartofi copti, care nu spun ca pisica si-a bagat botul in sarlota, care duc copiii la culcare, care fac Craciunurile noastre."
Pam Brown, n.1928


11 comentarii:

Dili spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dili spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dili spunea...

- de aceea stralucesc unele stele asa frumos.... fiindca astfel de ganduri le fac sa se simta atat de iubite. Te sarut printre lacrimi de suflet :-((

Anonim spunea...

cu bomboanele de pom in hartie, cu vata pe post de zapada, cu un Mos Craciun cu baterii cumparat de tata din Rusia, si cu miros de brad

Georgi spunea...

chiar si de pe steaua ei, tot alaturi de tine este!

Little Miss Sunset spunea...

sper sa va gasiti radacinile. toti 3

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

@Dili
Te sarut si eu, draga mea si iti multumesc pentru tot ce-mi dai, bun si curat. :)

@Joker
cu prieteni dragi alaturi, nu poate sa-mi fie mie atat de greu, cat puteti voi sa ma ridicati de cate ori cad. ;)

@Georgi
Uneori o simt langa mine... aseara a fost aici, cu mine...

@LMS
E tot ce imi doresc, si tu stii asta cel mai bine. :)

kameluna spunea...

Oare de ce ma faci sa plang?Asterni atat de frumos cuvintele, si transmiti atatea...Sincer, plang ca un copil neajutorat.Am mama,DAR SUNT DEPARTE!!MAMA EI DE VIATA!!!

m.barbuta spunea...

este in firea lucrurilor ca parintii sa paraseasca copii...este in firea lucrurilor si stim asta
si totusi...
ramanem atat de tristi,atat de neajutorati si plini de dor....

Nesty spunea...

frumos titlu,frumoase poatari....
felicitari din israel

good girl spunea...

@kameluna
Nu vreau sa plangi, draga mea. Vreau doar sa nu faci aceleasi greseli ca mine. Petrecem atata timp cu alti oameni si uitam ca parintii nostri nu vor fi aici mereu, amanam vizitele la ei, de multe ori nici sa le telefonam nu gasim timp... ne trezim abia cand e mult prea tarziu... e trist...

@m.barbuta
Bine ai venit!
Eu cred ca niciodata nu esti suficient de pregatit - indiferent ce varsta ai avea - sa iti iei ramas bun de la parinti.
Ramane un gol imens pe care nu mai stii sa il umpli.

@nesty
Multumesc! Inseamna mult pentru mine faptul ca te-ai oprit ici, in casuta mea virtuala. Multumesc inca o data!