joi, 27 ianuarie 2011

Scrisoare deschisa catre...

...cine oare?
Nu stiu exact cui ma adresez azi. Nici nu stiu ce vreau sa spun de fapt...
Mi se invarte mintea in cerc de vreo cateva ore bune incercand sa gasesc solutii. Nimic nou pana aici. Asta fac de cand ma stiu. Nici nu cred ca as sti sa traiesc altfel. Viata mea e o lupta continua. De gherila. Razboiul acela de uzura care este obositor nu prin intensitatea luptei, ci prin insistenta si durata. Acel razboi in care nu ai voie sa obosesti sau sa lasi garda jos.
Mi-e amar si mi-e urat si am chef sa strig asta in gura mare. Cuvintele prind forma rapid. Sens nu prea au, dar ce mai are sens acum? Am cazut iar si tot ce pot sa fac e sa ma ridic si sa merg mai departe.
Ma arunc in gol si sper sa imi creasca aripi in cadere. Zambesc si exorcizez raul din mine. Plang si spal durerea din suflet. Sunt lacrimi de lumina menite sa-mi arate drumul drept. Veghez vise, uitand sa dorm. Nu cer niciodata nimic in schimb. Incasez toate loviturile si le transform in mangaieri. Lacrimile le transform in perle si impodobesc cu ele suflete.
Azi nu ridic privirea catre cer, ci privesc adanc in mine. E timpul pentru un miracol. Simt eu asta.

Gabriel Cotabita - AVE MARIA (versiunea 1990)

Asculta mai multe audio diverse

4 comentarii:

Dili spunea...

iti tin pumnii stransi... miracol sa fie. Mi-a zis odata cineva ca degeaba vad totul ca pe o lupta, ar trebui sa ma infrupt din prezent... se pare ca eu inca n-am invatat lectia, poate tu reusesti. Pupi!

good girl spunea...

@Dili
Incerc, draga mea Dili, incerc pana cand voi reusi. Oricum n-am altceva mai bun de facut.
Cat despre miracol, ce sa spun? Asa simt eu. Cand renunti sa mai doresti, renunti la vise si la sperante, de obicei se intampla miracolul. Lucrurile bune se intampla atunci cand te astepti cel mai putin.
Te pup si eu, fata frumoasa!

kameluna spunea...

"Ma arunc in gol si sper sa imi creasca aripi in cadere." Frumoasa fraza.. Eu sper sa-ti creasca aripi ca sa nu te mai lovesti in caderile tale.Sunt convinsa ca esti o femeie mult mai puternica decat pari.Mă bucur că ne-ai scris..

good girl spunea...

@kameluna
Bine te-am regasit!
Sunt puternica, nu incape indoiala in privinta asta, doar ca uneori obosesc...