marți, 7 iunie 2011

Acolo unde cred ca sunt


M-am intors acasa. Am mai castigat o batalie, dar am mai capatat o cicatrice. O alta urma de frana in fata mortii.
Am ales sa nu spun nimic de data aceasta, pentru ca m-am temut de ganduri negre si de suflete intunecate. Am suferit, am plans, am luptat cu legiuni intregi de demoni, am zambit printre lacrimi, am vandut stele si am cumparat ingeri, am trait nopti lungi, mai negre ca moartea, mi-am pierdut mintile, dar mi-am pastrat sufletul. Durerea e inca aici, a devenit o parte din mine. Fiecare zi e o lupta, dar la asta ma pricep eu cel mai bine. Care era definitia supravietuitorului? Doar un fraier care n-a murit inca.
E seara, orasul se freaca la ochi si strazile casca. E vremea cand ramai cu tine si incerci sa intelegi unde esti de fapt. O seara buna sa aveti!

6 comentarii:

sabina spunea...

noi, oamenii astia care te iubim, ne bucuram ca ai trecut si peste asta!
iar Noica spunea ca "singuratatea nu te invata ca esti singur, ci ca esti singurul!"

good girl spunea...

@Sabina
I did it my way si de data asta, dar fara voi nu as fi reusit. Un cuvant, un zambet, un gand au contat enorm. Fiecare dintre noi joaca un rol principal in lumea asta mare, dar fireste, nu ne dam seama de asta...
Sper sa ne revedem curand!

kameluna spunea...

Draga mea...eu una ti-am simtit cu adevarat lipsa dar mi-a fost frica sa-ti scriu pentru ca... e greu de explicat de ce si mi-e frica sa nu te ranesc. Ma bucur enorm de cate ori te citesc nu numai pentru ca imi place cum scrii ci si pentru ca esti AICI. Esti o invingatoare si asta e cel mai important.Dumnezeu sa se indure in continuare de tine si sa te ocroteasca.

good girl spunea...

@kameluna
Iti multumesc pentru gandurile bune si pentru caldura pe care mi-o arati de fiecare data.
Daca vrei sa imi scrii, te rog sa o faci fara teama. Aici sau gasesti adresa de mail in profilul meu. Uneori raspund cu intarziere, dar raspund de fiecare data.
Iti doresc si tie tot binele din lume!

Anonim spunea...

Cele mai importante lucruri in lume au fost realizate de oameni care au continuat sa incerce chiar si cand se parea ca nu mai este nici o speranta. :)

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

@Anonim
Speranta este ceva ce avem cu totii. Niciodata nu renunt la lupta si cred cu tarie ca uneori e necesar sa primesti niste palme de la viata ca sa fii treaz cand va trebui sa primesti niste pumni.
Drum drept si lumina in suflet iti doresc!