vineri, 2 ianuarie 2009

Blogul meu implineste azi un an



Am inceput sa scriu acum un an, cand toata greutatea lumii apasa pe umerii mei. Acum un an, cand nu aflasem ca nu are rost sa caut vinovati, trebuia sa caut solutii.
Nu stiu daca blogul a fost solutia, cu siguranta a fost una dintre ele.
Mi-am facut din el a doua casa, locul unde primeam prieteni vechi si noi. Aici am trait o vreme, pana cand am inceput sa nu ma mai tem si sa ies din nou din casa.






Aici sunt acasa de un an. Aici plang si rad, aici iubesc si zambesc, aici sunt cand mi-e bine sau mi-e greu, aici vin cand sunt singura si trista si tot aici cand ma bucur si vreau sa impartasesc bucuria cu voi.

Anul trecut mi-am propus sa depasesc limite si le-am depasit. Sa fac lucruri noi si le-am facut. Sa aflu ce nu aflasem pana atunci si am aflat. Sa gasesc ce nu am avut si am gasit.

Poate ca nu am tot ce imi doresc, dar sunt bogata. Cea mai bogata femeie din lume. Am o fiica minunata, mi-am gasit sufletul pereche, am prieteni, sunt libera sa spun tot ce simt si tot ce gandesc, am invins o boala nemiloasa, tatal meu e langa mine si lista ar putea continua. Motive sa zambesc si sa fiu fericita gasesc in fiecare zi.

La multi ani! Si nu uita sa canti atunci cand crezi ca lumea ti se prabuseste in cap...


4 comentarii:

Georgi spunea...

La multi ani tie, familiei tale, si blogului tau!!Unii implinesc un an, si altii incep, fac primii pasi...Pascal si-a inceput si el un blog. I-ar face mare placere sa-ti arunci un ochi din cand in cand. Se cheama "poetry dungeon", pentru ca ii place sa scrie poezii. deci, il gasesti la http://poetrydungeon.blogspot.com Si-a propus sa scrie o poezie in fiecare zi, si pana acum a reusit! eu astept un email de la tine(cand ai timp si dispozitie),sa-mi spui mi multe despre tine. Nu vreau sa dau buzna in viata si intimitatea ta, nu o fac de curiozitate, esti un fel de Sherezada pt. mine, si "ascult" povestile tale minunate, fara sa judec personajele, sau povestitorul. Pana atunci, numai bine!!

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Multumesc!
Azi mi-am propus sa stau mai mult in fata computerului. Voi citi si blogul lui Pascal asa cum il citesc si pe al tau, pe toate. Le citesc asa, cu sufletul.
Daca el scrie o poezie in fiecare zi poti si tu sa scrii ceva in fiecare zi, sa postezi o fotografie sau un cantec, ceva ce iti place. Sa fii aici, la intalnirea cu noi, in fiecare zi.
Iti voi scrie mailuri, e o promisiune ferma. Uneori e greu sa fiu eu si stiu ca intelegi asta. Nu simt ca dai buzna, si stiu ca nu judeci, de aceea esti aici. Femeile puternice se recunosc intre ele. :)
O zi minunata iti doresc!

nina spunea...

La multi ani draga blog, si-ti multumesc ca esti langa ea. Ramai apropape! ( aoleu asta era un slogan de la TV :D )

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Multumesc, Nina!
E bine sa va stiu aproape. Si acesta este unul din motivele pentru care spun mereu ca sunt bogata.
Stii ce este un prieten? Este acel om care vine atunci cand toti ceilalti au plecat.
Prietenii stiu de ce. ;) (cred ca ne uitam prea mult la reclamele TV) :)