miercuri, 29 aprilie 2009

Dilemele angajatului model

Vii dimineata tarziu - esti exemplu negativ.
Vii punctual - ai venit sa-ti spionezi colegii la sosire.

Esti prietenos cu colegii - vizezi popularitate ieftina.
Esti rezervat - te considera cu nasul pe sus.

Iti lauzi colegii - esti lingusitor.
Ii critici - faci pe nebunul.

Te intereseaza munca colegilor - esti bagaret.
Nu te intereseaza - nu ai habar de probleme.

Daca esti tanar - n-ai experienta.
Daca esti mai in virsta - esti sclerozat.

Stai seara tarziu - faci pe lucratorul supraaglomerat.
Pleci punctual - nu-ti dai interesul.

Te consulti cu colegii - nu esti in stare sa iei decizii.
Nu te consulti cu colegii - vrei sa tii totul in mana.

Spui bancuri - esti neserios.
Nu spui bancuri - esti plictisitor.

Pleci in concediu - nu te intereseaza soarta firmei.
Nu pleci in concediu - iti pazesti scaunul.

Insisti asupra problemelor tale - esti incapatanat.
Cedezi - esti moale.

Ai succes - ai avut noroc.
Ceva nu merge bine - bineinteles, era de asteptat.

14 comentarii:

Stelian Muscalu spunea...

nic iodata nu m-am gandit ca ar putea aparea asemenea dileme in cazul unui angajat. astea apar la cei care sunt prea interesati de ce spun cei din jur :-)

Anonim spunea...

Cel mai bine iti vezi de drumul tau intr-un mod cat se poate de fair-play

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

@UN OM
@Jokerstyle
Pai tocmai asta e problema cu mine, nu pot sa multumesc pe toata lumea si atunci fac totul asa cum vreau eu.
Unii spun despre mine ca sunt inadaptata, altii ca sunt sociopata. Eu spun ca normalul lor nu se potriveste cu al meu. Oricum nu mi-am propus sa castig vreun concurs de popularitate. :)

Coana Zoitzica spunea...

stai sa vezi cand angajatul cu dileme da de un sef cu dileme.
dar ma abtin pana una alta, altfel ii dau material de reportaj lui stelian

Good girl spunea...

@Little Miss Sunset
Nu ai voie sa iti bati seful! Cel putin nu in birou. Incearca sa discuti cu el mai intai. Daca nu merge asa, asteapta-l in parcare si executa-l. :))

Coana Zoitzica spunea...

risipa inutila sa te certi sau bati cu seful.
o omida de felul acesta merita strivita prin indiferenta.

Good girl spunea...

@Little Miss Sunset
Si esti tu sigura ca omida intelege ce vrei tu sa transmiti cu indiferenta pe care o afisezi cu demnitate?

Coana Zoitzica spunea...

omida nu va intelege, dar ne invartim in lumea asta unde zvonurile pot distruge un om sau il pot ridica.
esentila este sa pot sa dau eu ochii cu ei si sa zambesc cand pleaca privirea in pamant de rusine.

Good girl spunea...

@Little Miss Sunset
That's my girl!

nina spunea...

Ce de-a dileme fatah. Io nu recunosc nimic, decat biroul si imprimanta din poza. :D

Good girl spunea...

@Nina
Pai tu nu, dar am eu oamenii mei!
Cat despre poza, am dat-o anonima, sa nu mai spui nimanui... :))

Dili spunea...

De-aia oi fi ajuns eu un dilimache, ca-mi pasa prea mult de gura lumii.

Georgi spunea...

misto,amuzant, dar totusi trist de adevarat!

Good girl spunea...

@georgi
Cele mai mari adevaruri se spun mereu in gluma.
@Dili
Important e sa gasesti un echilibru intre tine si tine.