marți, 11 octombrie 2011

Despre nimic

Stau si ma zgaiesc la monitor de minute bune. Am ajuns aici ca in transa, cu tigarile si cafeaua dupa mine, incercand sa gasesc ceva de facut. Am vazut tastatura si ma mananca degetele, numai ca mi se invarte mintea in cerc si nu stiu despre ce sa scriu...
As spune o mie de lucruri, as face vreo suta, as pleca de sa nu ma vad si as vorbi de sa nu ma aud. Sufletul meu are intalnire cu singuratatea si n-as vrea sa-l deranjez. Mintea mea alearga peste tot si nicaieri. Ce fac aici? Am venit sa vorbesc despre nimic. Am venit sa urlu a neputinta, dar nu stiu la cine...
Realitatea e ca ma doare tot si am obosit sa zbor cu o singura aripa. Pe cine incerc sa mint? Sunt trista ca o inmormantare de sinucigas, sunt leftera ca o pusculita de copil sarac si singura ca un catel de pripas. Un singur lucru mi-a ramas. Libertatea. Pe asta nu mi-o poate lua nimeni si, asa cum am mai spus-o si altadata, o port ca pe catuse. Catusele stralucesc in soare si iau ochii tuturor, inclusiv mie...
Atat in seara asta... Daca v-au placut bufonii, mai poftiti si altadata...

2 comentarii:

Rose LVM spunea...

Am citit deja de cateva ori articolul, dar tot simt nevoia sa ma intorc aici.. "sufletul meu are intalnire cu singuratatea" .. superb..

good girl spunea...

@nic's
Iertare iti cer pentru intarzierea cu care raspund, din motive ce nu tin intotdeauna de mine...
Iti multumesc pentru aprecieri si iti doresc un an nou cu bucurie si cu vise implinite!