duminică, 15 martie 2009

To you, my dear

5 comentarii:

Dili spunea...

Of cum ma faci tu pe mine sa plang... ce superb este! Iti multumesc, uite ce frumos e sa te opresti din cand in cand si sa lacrimezi de fericire pentru ceea ce ai!!!

Anonim spunea...

Dili, sa ma vezi pe mine ce ma jelesc uneori cand ma uit la ea si nu-mi vine sa cred cat e de mare si de... a mea.
Indiferent cat de greu mi-ar fi e acolo, zambeste chiar daca uneori printre lacrimi si zambetul ei e totul pentru mine.
Poate ca nu am multe, dar ii multumesc lui Dumnezeu in fiecare zi pentru minunata mea fiica.
Apropo, sa nu iti imaginezi cumva ca eu si fiica-mea avem o relatie extraordinara. Opiniile noastre sunt total diferite, avem tot felul de discutii cu glas mai tare ;), pentru cineva care nu ne cunoaste, ar parea ca ne uram de moarte. Realitatea e ca ne iubim una pe cealalta intr-un fel extraordinar.

Dili spunea...

Hehe cred ca incep sa stiu cum e, o facem si noi de pe-acum, da stii tu, cine se iubeste se mai si ciondaneste. Plus ca farmecul il fac contrastele, daca n-ar fi lacrimile n-am aprecia zambetul. Hai ca va pup!

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

@Dili
Imi amintesc ce spunea Georgi, lacrimile spala ochii si te fac sa vezi mai bine.
Te pupam si noi!

Georgi spunea...

Sa aveti grija una de cealalta!