luni, 9 februarie 2009

Traieste fiecare zi de ca si cand ar fi ultima

Ce faci in clipa in care ti se spune ca esti foarte bolnav? Nu stiu.
Stiu doar ce am facut eu. Mai intai am fost revoltata si m-am certat cu Dumnezeu si cu toata lumea. Apoi m-am ridicat de pe jos si am hotarat in nebunia mea, ca nu am timp sa fiu bolnava. De atunci traiesc!
Doar tu hotarasti ce e de facut intr-o situatie limita. Alegi varianta mea si a altor nebuni ca mine, si te lupti in fiecare zi pentru viata ta sau te asezi intr-un colt si astepti sa mori.
Pentru inceput iti recomand un film extraordinar, "The bucket list".
Viata e frumoasa, poate nu o privesti tu din unghiul bun...


Un comentariu:

Georgi spunea...

oh Doamne cat am plins la filmul asta!! Il consider unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut.