miercuri, 24 decembrie 2008

Leapsa cu prietenii

Buna seara tuturor!
E seara de ajun si am intrerupt pentru cateva minute pregatirile pentru Craciun ca sa ne jucam un pic. Azi avem voie sa fim copii. Jucam leapsa. Am "luat-o" de la Nina si o voi da mai departe tuturor celor care trec pe aici.

Trebuie sa raspund la trei intrebari si va invit si pe voi sa faceti la fel.
1.De ce ai blog?
2.Ce vrei tu prin blogul tau?
3.Ce astepti tu de la blogul tau?

1. Am blog pentru ca anul trecut mi-am propus sa vorbesc despre mine, despre momentul de rascruce care mi-a schimbat viata si despre limite care exista doar pentru a fi depasite. Mi-am propus sa aflu tot ce nu am am stiut si sa gasesc tot ce am cautat. Mi-am propus sa zambesc, sa sper, sa cred si sa iubesc.
2. Ce vreau eu de la blogul meu? Pot sa spun ca am obtinut ce am vrut atunci cand l-am facut. Am zambit si viata mi-a zambit inapoi. Am sperat si acum am totul. Am crezut si cineva acolo sus ma iubeste chiar si atunci cand o merit cel mai putin. Iubesc si sunt cea mai fericita femeie din lume.
Aici am plans, aici am ras, aici am descoperit oameni minunati, aici mi-am recapatat fiica si prietena, aici am fost ceruta in casatorie, am spus DA si am primit felicitarile voastre, aici discutam, aici va primesc in casa mea.
3. Astept de la blogul meu sa pastreze amintirile frumoase, sa deschida inimi si suflete, sa imi aduca prieteni noi - asa cum s-a intamplat deja - si probabil mai sunt si alte lucruri bune si frumoase pe care le va aduce acest blog.

Cam atat am avut de spus. Va amintiti cum se joaca leapsa? Am luat-o si acum o dau mai departe. Va astept si pe voi sa intrati in joc si sa fiti copii.

E seara de ajun. Mos Craciun exista! L-am vazut eu. L-am simtit atunci cand imi era greu. Obisnuiesc sa le spun celor din jurul meu atunci cand sunt tristi, ca lucrurile bune se intampla cand te astepti cel mai putin. Asa e! Mi s-au intamplat lucruri bune si frumoase atunci cand aproape imi pierdusem speranta si va multumesc. Voua celor care mi-ati aratat ca Mos Craciun exista.
Craciun fericit!

Un comentariu:

nina spunea...

Aha, si la noi a venit Mosul. E o mare bucurie aici. Bucurie si galagie :)