miercuri, 3 decembrie 2008

Situatie de viata II


Petre Tutea despre democratie:
"Singurul sistem social-politic compatibil cu demnitatea si libertatea umana, dar care are un viciu de structura: nu are niciun criteriu de selectie a valorilor la conducere".
Tot el spunea ca pe un prost, poti cel mult sa-l compatimesti.

Sunt obosita si dezamagita.
Ne vindem timpul pentru bani si ne incapatanam sa mergem in fiecare zi la serviciu.
In fiecare zi indraznim sa traim frumos, sa zambim si sa speram intr-o viata mai buna.

Concluzia unei zile la birou.
"Si ce-i inalt se face jos,
Si ce e drept, se face stramb,
De vad pe dos sunt sanatos,
Numai uratul e frumos".
"Faust"

2 comentarii:

nina spunea...

Fata draga,
important e sa nu pui la suflet si sa te razbuni :D hihihihih.

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Nu pot sa nu pun la suflet, dar pot sa fiu recunoscatoare ca am oameni minunati in jurul meu. Oameni cu "O" mare, pe care i-am simtit langa mine. Oameni care m-au facut sa zambesc atunci cand imi doream sa plang.
Nu ma razbun, nu am timp si energie de irosit pentru asta. Nu ma consider vinovata.
Sunt sigura ca totul o sa fie ok. ;)