luni, 1 decembrie 2008

Asteptand Craciunul...

M-am trezit zambind in dimineata aceasta.
E 1 Decembrie.
Le voi spune "La multi ani!", romanilor mei dragi plecati din tara. La anul vom fi impreuna, asa cum ne-am promis.

Ziua de azi mai are o semnificatie aparte pentru mine. De cand mama nu mai e printre noi, in fiecare an de 1 Decembrie, eu si Ortansa impodobim bradul. Acum astept sa se trezeasca si am emotii.
O sa aducem globurile, in special "veteranii". Globurile vechi, un pic sterse, dar nepretuite pentru amintirile care traiesc in ele.
O sa radem de Misu, motanul nedumerit, care in fiecare an se apropie cu evlavie parca de brad si miroase totul.
O sa ne certam un pic pentru ca nu ne intelegem niciodata pe care parte arata mai bine clopoteii.
O sa ne asezam apoi, un pic obosite, dar cu ochii stralucind, sa ne bem ciocolata calda cu scortisoara, ca in fiecare an.

Anul acesta am gasit colindul meu preferat intr-o interpretare un pic altfel. Chris Martin - Coldplay, cantand "Have yourself a merry little Christmas".





Intr-un fel, nu doar de Craciun, ci in tot anul care vine, bucuria pe care o daruiesti altora, se intoarce mereu la tine so, have yourself a merry little Christmas!

Un comentariu:

nina spunea...

Si eu care credeam ca numai noi faceam bradul in fiecare an de 1 decembrie. Noi il facem pentru a ne bucura mai mult timp de sarbatori.
Anul asta, am schimbat obiceiul si o sa-l facem in seara de mos Nicolae ( adica azi mi-a fost lene sa il aduc din pod).
Mda.. ciocolata calda cu scortisoara.... nu suna rau deloc...