miercuri, 13 mai 2009

Despre durere II

Cred ca aceasta fotografie este mai mult decat sugestiva si orice as mai incerca sa spun in plus ar fi de prisos.
Migrena mea are deja 72 de ore. De data asta, oricat m-as stradui sa o ignor, m-a naucit. Ma recunosc invinsa. Are tot ce-i trebuie: intensitate maxima, insistenta demna de o cauza mai buna, fotofobie, fonofobie, e ca la carte. Ce caut in fata computerului? Nu stiu nici eu. Cred ca imi era frica sa raman singura cu ea....
Sa aveti o seara linistita! Macar voi...

11 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu ce e aia durere de cap. Sunt in schimb tata la durerea de diniti. Presupun ca o stare mizerabila oricum. Nu stiu ce sa zic...personal in cazuri d-astea o urasc si pe mama.

Stelian Muscalu spunea...

hmmm... ai incercat si tu antinevralgice si chestii de genul asta?

Good girl spunea...

@Joker
Cu dintii te mai scoti cumva. Te duci la stomatologie, zgarma ala p'acolo, iti da antibiotice si asta a fost. Cu migrenele e altceva. Esti un fericit daca nu stii ce-i durerea de cap. :(
Inca ma doare si trebuie sa zambesc frumos ca sunt la birou. :(

@UN OM
Din pacate la mine functioneaza doar calmante foarte puternice si aman cat pot sa le iau. Deocamdata ma lupt sa stapanesc durerea. Ca nu reusesc, asta-i alta poveste...

Walk Trough The Sunshine spunea...

Lasa momy ca acum ai Aulin din zona rezidentiala Tineretului...si-ti trece in weekend ca o sa stai si tu in pat ca omu..

LMS spunea...

incarcata ziua de ieri, plin si la spitale :))
baga somn, un ceai de ventrilica si asculta niste vivaldi.ar mai fi ceva, dar stii tu bine nu tre sa spun eu- fratimiu :)))

Dili spunea...

A plecat individu' cu ciocanu'? Mai omule, mai incearc-o si pe-aia cu podul palmelor pe tample, sau imagineaza-ti cascada de bine care curge pe tine si-ti duce durerea la vale, sauu fii atenta, apasa cu degetelul punctul dintre sprancene deasupra nasului...
Stii ce functioneaza la mine mereu in afara de combinatia fasconal+algocalmin concomitent sau ketonal - care vezi ca nu se ia mai mult de 3-4 ori pe zi? (ca tot ma dispera o masea de zile bune) - sa-ti lipesti capsorul de corpul unui bebelus.... vampir energetic ce sunt.

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

@Sunhine
Noroc cu Aulin-ul tau, copile. Cat despre stat in pat in week-end, asta e doar un vis frumos...

@M-ai omorat cu ventrilica, mujer! Pai de unde, soro, ca nu se gaseste... Sa stii ca fratele e tau e cea mai buna solutie, ai dreptate. :D

@Dili
Am incercat tot ce se putea, crede-ma. Mi-a adus copila Aulin in miez de noapte, de-am reusit sa inchid un ochi. Mai vampirica, cum sa furi bre, energia copilului? :D

Va multumesc tuturor, dragii mei. Mi-ati adus zambetul inapoi si nu m-ati lasat singura cu ea, durerea. :)

Dili spunea...

Tu nu citi, e pt ea, dna D:

Uuuuuuu, grrrrrrrrrrrrrr, ptiiiiii
sunt speriaciuneaaaa, sunt DILIII,
descantecu-mi te goneste
Fata Bunaaaaa paraseste,
abracadabra poc boc cioc
piei durere din ast loc
fugi departe, arzi in foc
si nu te-ntoarce deloooooooocccccccc !!!!

hai ca daca nu s-a speriat nici la miezul notpii de descantecele mele sa-mi zici mie cuc!

Good girl spunea...

@Dili
Mai, Dili, tu vrei sa ma concedieze astia? Acum am citit ce mi-ai scris si rad ca nebuna singura, la doi pasi de biroul managerului.
Esti geniala!! Mi-ai facut ziua frumoasa!!

Dili spunea...

Ras-neras, zi tu ca n-ai scapat de durerica... ma bucur ca am starnit un zambet, dar totusi, acum esti bineeeee? Pup si sanatate!!!

Good girl spunea...

@Dili
Un pic mai bine, multumesc!
Te pup si eu! :D