joi, 21 mai 2009

Maine e vineri!

Si de ce ma bucur de azi? Uite-asa, pentru ca maine nu stau 9 ore in fata computerului ci 8 si jumatate. Pentru ca maine nu vorbesc la telefon cel putin 5 ore din 9, ci 4 si jumatate. Pentru ca maine va fi la fel de aglomerat autobuzul, dar poimaine e sambata si daca vecinul meu nu gaureste peretii la ora 7, poate apuc sa dorm un pic mai mult... si lista ar putea continua...
Am primit fotografia aceasta intr-un mail astazi si n-am putut sa ma bucur de ea singura. Nu ar fi minunat daca ar exista cu adevarat aceste optiuni?
Asadar, optam pentru "save weekend"! Unde fugim de-acasa?

6 comentarii:

nina spunea...

Eu optez pentru "undo stupid changes" ca prea le comit.

Good girl spunea...

@nina
eu raman la save weekend. (multumesc pentru ajutor!) :D

Coana Zoitzica spunea...

pot sa aleg "adjust boss attitude"????
mai pot sa inserez printre optiuni "call your boss asshole" ?

Good girl spunea...

@LMS
off topic - Traiasca Mozilla!
Sigur ca poti! Orice completare e binevenita. :D

Dili spunea...

Yo vreau sa dau click pe enhance salary, daca tot urma vineri macar sa-mi fac si eu meandrele in weekend. Misto poza!

good girl spunea...

@Dili
ce bine ar fi functioneze optiunile in real life!!!