luni, 25 mai 2009

Tu ce vrei sa fii?

Tocmai am primit un mail de la o femeie extraordinara, o buna prietena care se lupta de ani buni cu o boala cumplita, o femeie care trece peste momentele dificile cu zambetul pe buze.
M-am gandit sa postez acest mail, pentru ca sunt sigura ca gandindu-te la concediu ti-ai pus macar o data problema kilogramelor in plus.
"Acum câteva zile, intr-un oras din Franta, pe un afis cu o tanara foarte frumoasa, la intrarea intr-o sala de gimnastica, scria: "În vara aceasta ce vrei sa fii: sirena sau balena?"
Se spune ca o femeie tanara, ale carei caracteristici fizice nu conteaza, a raspuns la întrebarea de publicitate în acesti termeni:
"Dragi domni. Balenele sunt mereu înconjurate de prieteni (delfini, lei de mare, oameni curiosi). Acestea au o viata sexuala foarte activa, ramân gravide si au balenute micute dragalase, pe care le alapteaza. Se distreaza de minune cu delfinii, umplandu-si burta cu creveti. Se joaca si inoata, cutreiera marile, cunoscand astfel de locuri minunate ca Patagonia, marea Barens sau recifii de corali din Polinezia. Balenele cânta foarte bine si chiar inregistreaza CD-uri. Sunt impresionante si, practic, nu au nici un dusman care sa le vaneze, in afara de om. Ele sunt iubite, aparate si admirate de toata lumea.
Sirenele nu exista. Si daca ar exista, ar sta la coada la cabinetele de psihoterapie, deoarece acestea ar avea o problema serioasa de personalitate: "femeie sau peste?". Nu au viata sexuala, pentru ca-i omoare pe barbatii care se apropie de ele si pe langa acest aspect, pe unde si cum ar putea? Deci, din aceasta cauza, nu au copii. Ele sunt frumoase, adevarat, dar singure si triste. Oricum, cine ar vrea sa se apropie de o tipa care miroase ca un peste? Pentru mine este clar, doresc sa fiu o balena.
PS: In vremurile astea, in care toata mass-media ne baga in cap ideea ca doar femeile slabe sunt frumoase, eu prefer sa ma delectez cu o inghetata impreuna cu copii mei, cu o cina buna cu un barbat care ma face sa vibrez sau cu o cafea si prajiturele impreuna cu prietenele mele. Cu timpul câstigam în greutate, pentru ca acumulam multe cunostinte si informatii si cand nu mai au loc in cap sunt distribuite in restul corpului. Asa ca nu suntem grase, suntem teribil de culte.
De astazi, când o sa ma uit la fundul meu în oglinda, o sa ma gândesc: "Dumnezeule, ce inteligenta sunt ... "

16 comentarii:

Coana Zoitzica spunea...

i am what i am and you can bet i'm not a mermaid.

Good girl spunea...

@LMS
Whatever you are, be a good one! ;)

Coana Zoitzica spunea...

i'm too smart to fucking care :))))

Good girl spunea...

@LMS
asta spuneam si eu, mujer. ma duc sa-mi fac un sandwich si apoi o sa dorm linistita visand la concediu...

nina spunea...

Ia uite ce visam eu sa incep o cura de slabire chiar acum si cand colo ce citesc? Ca mai am multe de invatat pana ca intelepciunea sa mi se vada si cand stau cu spatele. :) Cura de slabire is fail. :)

Good girl spunea...

@Nina
Sa-ti spun ca tocmai termin de mancat o inghetata si am cel mai fermecator zambet din lume? Ieri ar fi fost cel mai vinovat, azi insa... Viata e frumoasa, nu o priveam eu din unghiul potrivit. :D

Anonim spunea...

Cred ca greutatea ar trebui sa dea de gandit doar dpdv al sanatatii in rest fiecare este important sa se simta bine in pielea lui.

Dili spunea...

Nu, nu trebuia sa citesc asta, eu vreau sa redevin nu sirena, da' macar balenuta de altadaaaaat'!!! Hai s-avem pofta la inghetata!

malina spunea...

eu sunt de aceeasi parere cu joker. cunosc persoane care mananca un pui intreg la o masa. pai un om ca asta baga in el de-o data o groaza de toxine,care numai bine nu-i fac, ii distrug celulele si ajunge la 50 ani sa arate ca la 70 si sa se simta ca la 80. o limita tot trebuie sa existe

Stelian Muscalu spunea...

o pilda extraordinara

Good girl spunea...

@Joker
Asa cred si eu. Daca mie mi-e bine asa, care-i problema celorlalti? Am incheiat acordul intre mine si mine si am decis in unanimitate: nu mai tin cure de slabire. Merg pe jos, fac gimnastica si ma bucur de fiecare zi. :D

@Dili
Noi sa fim sanatoase! Si sa mancam inghetata fara sa ne simtim vinovate. ;)

@Malina
Pai n-a zis nimeni ca poti sa mananci tot porcul la o masa. Aici era vorba de cat de bine te simti in pielea ta.

@UN OM
Mai ales ca vine de la o femeie extraordinara. O admir pentru curajul ei si pentru ca rade tot timpul, indiferent cat de greu i-ar fi.

Georgi spunea...

si eu sunt de acord cu joker!Atata timp cat te simti bine in pielea ta, si nu ai probleme de sanatate, totul e perfect, nu ai de ce sa te maltratezi si sa te frustrezi abtinandu-te de la o mica placere, dar cand greutatea face ca diabetul sa-ti stea deasupra capului ca sabia lui Damocles, sau iti da peste cap menstruatia, ori iti omoara ligamentele, coloana, etc, atunci devine un dusman care trebuie combotatut cu toate fortele! oricum misto postul ;)

LMS spunea...

de la badea citire "femeile care nu se ingrijesc sunt balene" mai mult sau mai putin exact citatul.
cred ca m-am prins de ce vor toti barbati scanduri langa ei, ca o scandura sigur va manca cel mult o salata, deci nu e paguba la buzunar, dar.... scandura trebuie sa o calci cu un bmw si nu cu dacia :)))))))))

Good girl spunea...

@georgi
N-a spus nimeni ca imi voi pune sanatatea in pericol, dar sapte kilograme in plus n-au omorat pe nimeni, nu-i asa? :)

@LMS
Badea nu e decat un filfizon si n-are decat sa se intepe el in oasele domnisoarei bruma cat pofteste.
Salata mancam si noi, nu? Garnitura la felul de baza. :D

Georgi spunea...

hahaha, draga mea, 7 kg cu siguranta nu, dar cand e vorba de 40 ca la mine...chiar trebuie sa faci CEVA!!!Stai linistita, nu are nici un rost sa te stresezi!!

good girl spunea...

@georgi
eu nu ma stresez, ca mie mi-e bine, doctorul meu e stresat si ma cearta mereu.