marți, 26 mai 2009

Despre ea

Acum un an, un om rau i-a spus fiicei mele o minciuna. O minciuna imensa cat rautatea lui, neagra ca sufletul lui si dureroasa ca lacrimile copilei mele. Se intampla ca omul acela rau sa vina intr-un moment greu din viata ei. Se intampla ca eu sa nu fiu acolo si sa nu ma pot apara. S-a intamplat anul trecut...
Intre timp copila a crescut, si-a dat examenele de maturitate, a cazut si s-a ridicat de multe ori, s-a luptat cu demoni, cu vise rele si realitati crude, cu oameni rai si blesteme mai negre ca moartea, cu singuratati sfasietoare, cu lacrimi fierbinti si sarate, cu dezamagiri crancene... Cand nu a mai gasit drumul drept si lumina, s-a aruncat in gol si si-a construit aripile in cadere. Cand lacrimile au secat, s-a ascuns intr-un zambet. Cand durerea i-a furat zambetul, a invatat sa rada. Cand a ras, a invatat sa se bucure de lucrurile marunte.
Acum, in aceeasi casa cu mine locuieste o femeie extraordinara. O femeie libera, frumoasa, mandra, inteligenta. O femeie care stie ce vrea.
Am scris despre ea, despre copila rebela cu ochi calzi si suflet de aur.

9 comentarii:

Dili spunea...

ce teama imi e acum de momentele cand nu voi putea fi alaturi de copiii mei cand viata e nedreapta si oamenii rai... Ce greu trebuie sa-ti fi fost dar cat de mare e rasplata de a avea acum o femeie mult mai puternica drept fiica!!! Durerea ramane acolo, dar uite ca zambetele iti pot da putere..... bravo !

Georgi spunea...

Ma bucur enorm ca a reusit sa depaseasca momentele grele, si ca a gasit putere in ea insasi sa doboare obstacolele!!! Bravo!!

Little Miss Sunset spunea...

nu am vrut sa comentez, sa nu fiu subiectiva, dar ma gandesc ca daca ai fi mama ..... noroc ca nu esti :))

nina spunea...

Nu am cuvinte. Pot sa tac?

Anonim spunea...

in 99 % dintre cazuri familia e refugiul si lucrul pentru care merita sa lupti si singurul lucru care conteaza cu adevarat

good girl spunea...

@Dili
A fost tare greu si inca e, dar ma uit la ea cat e de puternica si ma minunez.
Nu stiu ce se intampla, dar nu pot sa las comentarii pe blogul tau. Toti am avut probleme in ultima vreme, acum cred ca e randul blogului tau.

@georgi
sunt mandra de ea si o iubesc ca pe ochii din cap. e cea mai mare realizare a mea copilul acesta.

@LMS
daca as fi mama... poti sa continui si sa fii cat de subiectiva vrei.:))

@nina
uneori si eu raman muta, crede-ma...

@jocker
asa e, restul sunt detalii nesemnificative. familia mea nu e mare: fiica mea, tata, Radu, prietenii mei extraordinari si motanul Misu. ma bucur de fiecare zi alaturi de ei si ma minunez cat sunt de norocoasa.

Dili spunea...

GG, de mult e problema cu comentariile, dar eu fac asa: dau pe comentarii si dupa cateva secunde dau stop, si atunci nu-mi mai apare mesajul ala idiot :D

Pup fetele vitezele!!!

Stelian Muscalu spunea...

viata e cruda si uneori nedreapta cu multi dintre noi. important este sa-i tinem piept precum barajul de la Vidraru

good girl spunea...

@Dili
O sa incerc si eu cum spui tu si poate reusesc, dar uneori nu ma lasa sa deschid deloc blogul tau.
Si noi te pupam! :D

@UN OM
se spune ca Dumnezeu ii incearca doar pe cei pe care-i iubeste. se vede treaba ca pe noi ne iubeste mult. :D